Jag pallar faan inte blogga men försöker så gott jag kan!

Hej hej. kollar på Helsingborg- Aik nu. Det står 0-0 i halvtid. Har inte orkat blogga men men.. I lördags så var jag o shoppa i Bromma blocks med Mamma o Anton. Fick med mej ett par leggins,shorts o skor hem. Söndagen var jag på musikal med Mamma o Linda o såg Dirty Dancing. Jätte kul! Sen kom Anton in o vi åt på Pizza hut. I måndags var jag på grönan första gången i år med Lollo. Standard ;P På kvällen var jag med Maria o Lollo sen slagga vi hos Lollo. Sen igår drog vi till grönan igen. Sen på kvällen gifte jag mig med Lollos katt.. Hah.. Idag var fett chill, tre lektioner sen drog till Lollo. Sen kom jag hem för två timmar sen. Tänkte göra en sånn där 30 dagars grej bara för att jag ska bli taggad på att blogga men lägger d i ett inlägg efter det här ;)


Lördags outfit
Shorts från cubus 149 :-
Svarta leggins Cubus 99:-
Svarta tygskor H&M 99:-

Söndagens outfit

Ny profilbild on dah FB ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0