Det återstår att se hur det blir sen..

Har bara ett år kvar i min skola jag går i nu. Har gått där i tre år nu, nästa år blir det fyra. Jag undrar vad som händer sen när vi skiljs åt.. Mina kompisar och jag. Så mycket minnen som man har med hela klassen. Vi såg alla som gick ut det här året och dom grät så mycket. Det ända vi kunde tänka var att vi får ta vara på det sista året tillsammans. Men vi vill inte skiljas åt. Vi har en så bra klass som har samma sjuka humor.
Jag hoppas verkligen man håller kontakten med dom. Titta hur det gick för mig och min förra klass. Snackar inte med någon längre föutom min bror då. Tänk om det skulle bli så nu också.. Ush, ska inte tänka på det nu, Det är ju faktiskt ett år kvar tillsammans.


♥Vi måste hålla ihop! Jag älskar er tjejer!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0