Helt okej dag

Shaa. Ska slänga in ett "Normalt" inlägg nu efter ettag. Jag kommer inte lägga in några bilder från Turkiet det kommer kanske på fb sen om ni vill se fast ni vill inte d ändå men men. Ehh.. Imorse på dansen så typ började det brinna mitt i min och Maria w dansövning så vi fick gå ut. Sen hade vi dans på NO FÖR ATT VI INTE HANN MED DANSEN pga att de brann fast det gjorde typ inte det. Men efter skolan drog jag,issa,frida o vendela till Maria S och vi chillade galet vid hennes pool. Och juste emma kom åxo lite efter.Hahah fast det var bara jag o Frida som bada.. Eller Issa o emma va i etag. Ikväll blire kanske chill hemma.. Jag vet inte faktiskt. Pussar

Ni får ingen bild för jag e på pappas sida på datan aso..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0