Dag 12- En sak jag fick önska att uppleva igen

Sommaren 2009 heeelt klart utan snack!

Hela den sommaren va så jävla underbar. Jag hade min underbara syster här de mesta av sommaren. Det var alla människor från Rissne. Det var kompisar. Det var fotboll, fotboll, fotboll.. Och det var skratt. Sommaren 2009 är fan det bästa jag har upplevt hitills. Varje dag hade man nånting man kunde göra istället för att typ bara sitta på balkongen forever alone. Om jag hade kunnat skulle jag spolat tillbaka till då, så jag kunde uppleva det igen. Jag skulle helst vilja stanna tiden till den 19 augusti dagen innan skolan börja. Då allting förändrades.
Jag saknar er alla människor som var med då, Och den tiden.♥







Några vilder därifrån, Haar inte så många min syter har dom på sin data typ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0