Vårväder!

Hejj alla! Uppdaterade inte i helgen nåt men ajja i fredags när jag sluta drog jag typ hem direkt nästan. Sen typ gjorde jag inget på kvällen förutom att spela melodifestivalsspelet med mamma och Anton :DD JAg vann ;) Men a i lördags typ pluggade jag lite svenska lite efter sådär och sen halv 7 dtrog jag till Lollo. Vi käka kolla på melodifestivalen sådär men Danny förlora! Aso fuck Loreen säger jag bara! D': Men a sen sov njag ju där o vi hade asflumm kväll. Vi snacka mee Zlatan på skype hahah nej men aa. Sen på söndagen satte vi upp hennes studsmatta nstran he´lt själva :D Fett stolt över oss jaoow ;) Sen hoppade vi o flumma skiit mycke. Sen drog jag hem och sen vidare till Amanda och kolla Big Brother där. RODNEY KOM TILLBAKA :DDDD Skiit glad tjej här ^^ Sitter nu i Mammas o Pappas rum med datan och lysna på musik :)
Kbry på där inlägget men ändå
Puss♥

 Älskar den här bilden! Tagen i sopmmras på mitt landställe :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0