Schtekarbruden på balkongen

Shoo! Sitter på min balkong och schteker i solen hahha nej så varmt e d inte. Men har gjort min läxa här ute :) Har på mig mina nya solglasögon jag köpte igår;) Bild kommer senare när jag har den andra datan. Idag slutade vi kvart i 2 o då drog jag till Lollo med Issa snabbt sen deog jag hem. Nu ska jag typ bara chilla tills vi ska äta;)

Min syster fyller år idag så vill lägga ett inlägg til henne.

Grattis mina finaste syster på 18-årsdagen! Du är den bästa systern man kan få. Finns inga ord som beskriver min kärlek till dig. Du är min sol, min ängel, min himmel, mitt hjärta, mitt allt. Om inte du skulle funnits så vet jag inte vad jag skulle göra. Jag fattar inte hur man kan älska någon så mycket som jag älskar dig. Den finaste varelsen som Gud skapat. Du är den som fått mig att skratta. Våra minnen tillsammans är fan dom knazigaste. Jag Älskar Dig Min Skatt. Det Finaste Jag Har I Livet, Är Du.



Den underbaraste av dem alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0