sämst uppdatering..

Som sagt har uppdaterat skiit dåligt! Men a sen senast har jag haft prao. Praoade på ett hunddagis i råsunda :)) Träffa en skiit gullig hund! Williw Bob hahah men aa sen hade jag sportlov och då gjorde jag inte så mycket förutom att typ var med Amanda. På helgen sov jag hos Lollo och vi gjorde parodi av Sean banans dans ;) Finns på fb :)) Sen den här veckan har vart vanmlig tråkig skola förutom igår då vi hade idrottsdag och då bowlade jag med maria och jag vann :D Sen åkte vi skidskor ;P I helgen ska jag slagga hos Lollo ;) Det kommer bli fett nice! Bloggar imorn hoppas vi ^^
Puss och Kram



Hahah gamla bilder jag hitta från i våras ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0