♥Mi Amor♥

Jag vet att vi har haft dom stunder då vi hatat varandra. Då vi svor på att aldrig mer snacka med varann igen. Men du ska veta att med hela mitt hjärta, så älskar jag dig oavsett vad. Ingenting ska få komma emellan oss någonsin. Jag hoppas att vi aldrig tappar kontakten med varandra för jag skulle inte klara det. Du och jag har inte uppleft en dag tillsammans utan att garva. Det räcker att vi är med varandra i 2 minuter och vi garvar iaf. Alla våra minnen asso. Dom är så sjuka och så många. Piteå 2010 och 2011. Grönalund 2011. Och allt annat. Första gången jag so hos dig när vi tävlade om vem som kunde få in mest vindruvor i munnen. Kommer du ihåg att jag dog av garv när du svimmade? Men sen grät jag när jag tänkte på att du kunde ha dött. Samma dag när vi sprang till bussen och du skulle ta upp min lur och du halkade i leran, men busschaffören väntade iaf på oss. Jag kommer aldrig tillåta att vi bråkar så att vi tappar kontakten. Det skulle inte funka! Jag älskar dig så otroligt mycket, det går inte att beskriva med ord. Två och ett halvt år, Lovisa Samuelsson. Du har gjort den tiden obeskrivlig för mig. Jag har inte många bilder på oss tillsammans men bjuder på ALLA dom jag har:
 Jag bryr mig inte om hur vi ser ut för jag älskar dig för mycket för att skämmas över våra utseenden sen sexan


















































♥Nothing will ever come between us, Cause I´ll be standning right next to you♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0