Måndag -.-'

hej hej. Har inte bloggfat sen fredags men ni ska få höra lite kort om min helg.I lördags var jag med Amanda tror jag sen var jag där på kvällen och vi åt våfflor till middag. sen kollade vi på Let me in och Tur & Retur :) I söndags var jag på kalas hos mitt kusinbarn som fyller 3 år idag:D sen var jag med Amanda och kom hem halv 11 och då gjorde jag mig i ordning och sov:) Idag har jag bara vart i skolan och haft tre lektioner för vi hade halvdag. Sen efter det drog jag hem och hämta mitt pass sen mötte jag upp Maria,Lollo och Issa och vi drog till Solna och träffa Vendela sen shoppa vi lite och jag hämta mitt ID kort. Jag köpte tre nagellack på rea. 10:- Maria var jätte gullig och köpte en jättesöt tröja från Gina till mig i födelsedagspresent ;P Bild kommer senare när jag har andra datan :) Det var min dag ttyp :D

Puss

 Ur arkivet♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0