"Gilla så skriver jag om dig i min blogg"

Micke Bamse Semlin: En rolig kille som jag inte känner så mycket längre :)

Sanna Siltanen: En söt liten tjej i min skola :)

Nahom Nam-Nam Kassa: En jättesnäll kille som är rolig att chatta med :)

Janni Steffner: Min söta lilla kooompis som e söööt som socker!♥

Alicia Gloerfelt-tarp: En jätteunderbar liten flikka i min parallel klass som inte gillar Zlatan >:(

Liv Månsson Blomqvist: Min Fiina sötnos som har ett dödande utseende! :O♥

Sofia Coolingen Calén: Nån tjej i min skola typ?

Frida Ond Ullholm: Min älskade fina kompois som jag känt i nästan i hela livet. Älskar dig fiina du♥

Josefin Taavola: En jättesnäll tjej som jag inte känner så bra :)

Jonathan Ståhl: En underbart snäll kille som e jättegullig som jag vill lära känna mer :)♥

Fabian Hansson: En snäääääll kille som jag inte känner jättemycket längre men du e jätte snäll :))

Biw Kerdklai: Nån tjej som jag typ inte känner

Molly Ståhl: Min underbara friendo! Du är jättefin min bebbo och du sjunger sjuukt bra!:O Love u ;*♥

Demi Vincefi: En jättesnäll och rolig tjej i min parallelklass som är jättesöt! c:

Fanny Bodén: En person med det sjukaste utseendet någonsin! Skulle döda för att se ut som dig! Du e jätte fin mi amigo! :*

Elvira Einarsson: Du e jättesöt och jordens snällaste typ! Din sångröst e sjuukt bra! :*♥

Josefin Eklöw Rönnblad: En tjej som jag inte känner men som är sjuk fin och har en perfekt kropp!

Nina Karlström: En tjej i min skola som jag inte vet vad jag ska skriva om

Filip Kuzmanovic: En jättesöt jättesnäll jättegullig jätteunderbar liten kille i min parallel klass som jag vill känna mer ;*

Maria Hobbit Wedinger: Min bästa Maria! Man kan snacka om allt med dig! Du e så underbar! Jag älskar dig min fina :*♥

Sara Bäst: En sjukt fin person som jag inte känner längre. Älskar dina ögon! :)

Alexander Ragnarsson: En kille som jag inte känner så bra som e jättesnäll o rolig :)

Emelie Wikner Selimovic: En tjej som jag knappt känner längre som e fin :)

Renee Zlatan Andersson: Känner inte dig så bra men jag älskar dig för att du gillar ♥ZLAAAATAAAAN♥! :DDD♥

Rebecca Höglind: En tjej som gick på min teater som jag inte träffat på jättelänge. Due söt :)

Ava Bazargan: Min Sötaste bebbo som e min lilla säl! Du e fiiiiiiiin ;*♥

Oline Eriksson: En jättesöt tjej som jag tycker e jätte fiin :*



Kommentarer
EMELIE FALK

DU SKREV INTE OM MIG :(

// Issa <3

2012-04-01 @ 01:25:54
URL: http://mittlivsomemeliee.blogg.se/
EMELIE FALK

DU SKREV INTE OM MIG :(

// Issa <3

2012-04-01 @ 01:26:25
URL: http://mittlivsomemeliee.blogg.se/
Molly

Puss friendo du är underbar! ♥

2012-04-01 @ 16:05:41
URL: http://mollystahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0