Zlatan-England

Sitrter och kollar på matchen som dom flesta gör. har inte bloggat för har inte vart hemma så mycket. Har iaf sommarlov nu!! :D Efter skolavslutningen i onsdags drog vi 10 tjejer till Elvira och sov där och hade det mys. Eller alla sov inte där men men. Sen igår var vi hemma hos henne till typ 16 då drog jag hem och käkade middag och sen drog jag tikll Stallet med Amanda. Kom hem därifrån kvart i 11 och då slaggade jag hos Amanda. Imorse drog vi  till stallet igen och ´nu sitter vi och kolalr på matchen som sagt. Har inga bilder från skolavslutningen men kanske kommer senare efter att jag fått bilder av Elliz hahah. Puss



gammal bild ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0