Vad vore världen utan musik?

SHOOOOOOO! hahah ne men hej! Sitter o dunkar musik just nu. Skolan var jävligt najz, inte gjort så mycket ;) haha vi fick lära oss hur vi ska servera efterssom jag ska vara servitris på niornas bal på torsdag..Kommer nog faila sönder hahha men ändå ^^
Drog till lollo efter sen skukle hon träna så drog hem. Amanda har åkt till Barcelona så henne ska jag inte va med ikväll som jag brukar haha. Men imorn ska vi tjejor till vendela o festaaaa ahaha nee driver men d kommer bli as najss!

Juste jag vill gratta min söta lilla underbara Tildah åxo som fyller år! Grattis Älskling!Och till Vebndela som fyllde igår! Grattis till båda älskar er! 

Shiet va gammal.. typ 2 år sen va småå o söta!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0