Några dagar utan bloggning..

Hej och föråt för min uppdatering :) Min födelsedag blev helt klart lyckad med släkten o kompisar :) Bild på presenterna får ni snart :) Dagen efter gjorde jag ingenting förutom att vara hemma o chilla. I måndags kommer va jag på bio med min kusin o kusin barn o såg TinTin :D Jag har faktiskt aldrig vetat vad den egentligen handlar om men nu vet jag :D Hahah, sen igår så åkte mamma o jag t Solna o fixa bankort till mej som kommer nästa vecka :)Sen köpte jag 2 par skor o en mössa :D Idag vaknade jag 3.. Skulle igentligen vart med Elliz o Vendela men det blev inget efetrssom jag vaknade då.. Så jag  kollade bara på Saltkråkan o Jönssonligan ;)

Bilder:

Antons o min varsin kladdkaka :)
 Linne + nagellack + kort: Syster. Almanacka: Bror.
Rosa kuvert med 200 kr: Mamma&Pappa. Kattkortet:syster frtf ;P Vitt kuvert med 300 kr + mjölkchoklad: Mormor.
Stor nessesär+liten nessesär+Bodysak set+ Borste/Spegel+ Läppbalsam+ mascara+ Bodysplash: Mamma&Pappa.
 Svart magtröja+Vitt linne: Mammas kompis.
Mascara+läppglans+ögonskugga:Lollo + Att vi fick hennes Ipod tillsammans(L)
3 kort med 200 kr+ 600 kr+ 300 kr: Morbror, Kusiner,Morbror :)
Sen när vi gick ut o åt familjen+ Lollo såhär e min efterrätt :)

O sen kom Vendela o Frida hit o vi gick ut o smällde raketer med Timm när frida hade gått.
 En utav Timms.. Man ser ingeeeentiiing men ändå ^^
 Vendela o jag åp balkongen vid 12 slaget :)
Sen såg vi att en sånhär taihländsk sak landade på gården så då gick vi ut t den ^^

Sen mina gummistävlar jag köpte : Åhléns 149 :-

 Uggs: H&M 75:-

O min mössa: Accent 75:- O det e INTE äkta päls!

Det var allt:) Puss o Kram :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0