Inte orkat blogga..

Shoo, som saktr, har inte orkat blogga.. Men lite kort om veckan då.
Måndag: Va med Lollo,åkte till stan o sen vidare till grönan♥
Tisdag: Bowlade med tjejorna. Låg etta hela tiden men i slutet rasa jag ner till fjärde plats av 6.. Sen drog till Maria
Onsdag: Börja skolan, Chill dag sen dfrog till Lollo med Maria.
Torsdag: Idag har jag bara vart i skolan o sen satt jag typ i 2 timmar i HBC o snacka med Vendela.

Har nyss tränat mitt o Vendelas nya styrkepass som vi ska ha fram till sommaren;) Ska hoppa in i duchen o senkollar jag kanske på tv ;) Imorn kommer tjejorna hit så det blir najs, sover här o kollar film o grejer.. ;) Bilder kommer senare :) Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0