Hemma hos Amanda ;)

Shoo boys and girls ;) I fredags när jag drog t Amanda så kolla vi på Shrek o Ice age 3♥ Sen drog jag hem vid halv1. Lördags vaknade 9.. Skiit tidigt.. Men kunde inte somna om så gick upp halv 10 o sen typ städa jag bara typ resten av dagen.. Sen på kvällen drog jag till Amanda o vi bakade pepparkakor :P Med banan på... Hahahahah faktist skiit gott ^^ Men aa sen drog vi till mig o hämta filmer o sen drog vi t henne igen o kolla på två filmer med Pongo o dom 101 Dalmatinerna. Sen gick vi o la oss halv 2 o sen nu har vi nyss ätit frukost. Idag ska jag typ bara vänta på tt min bror kommer hem från sin träning sen ska vi möblera om i vårt rum :DD Puss<3


 Världens vackraste kanin! Och den som säger emot är du i huvet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0