Det var ett stort misstag att tala om det

Hej alla underbara! Idag har vi haft najs lektioner i skolan. Slutade tre men satt kvar ettag o gjorde so. Sen drog jag till musiktillvalet mrn d va inge kul så jag åkte hem. När jag kom hem läste jag zlatans bok o jag har bara ett kapitel kvar av den;( då d ska jag läsa nu o sen dka kag börja på ondskan:) men ska packa till dansen först;) puss

Jag kommer alltid att ställa upp för dej o det vet du. Jag kommer finnas där o stötta dej i alla lägen. När jag läste vad du skrev så grät jag fan floder. Saknar den tiden få vi gjorde allt ihop. Varje dag snackade vi med varann. Men det e sant även fast jag inte vill tro det... Vi har glidit ifrån varann men jag kommer aldrig sluta älska dej för det. Du är den finaste systern man kan ha. Jag älskar dej världens bästa storasyster!<3

Jag skiter i att bilden e tre år gammal o skit ful på mej...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0