Dag 2- En bild på dig och någon som du saknar


 Jag la upp den för inte sålängesen men d e den ända jag har på oss två på den här datan.♥

Hejsan alla dära. Idag hade jag studiedag för alla hade utvecklingssamtal. Jag hade det kl 2 o d gick faktiskt skitbra! Stolt! Mihihih men a sen mötte jag Vendela i HB centrum o sen drog vi till Kista o kolla på Alvin och gänget 3. Skiit bra film + lite sorlig ^^Sen drog vi typ hem o då läste jag 10 sidor ur värdens sämsta bok sen åt jag o sen läste jag 25 till o sen ducha jag o sen lästa jag dom sista 15-.-' Ska va lääst tills imorn alltså. Ssen nu har jag nyss kollat ppå paradise hotel norge(L) Skit bra ^^ O nu ska jag typ göra mig i ordniing o sen spela på luren ^^ Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0