Pååååååsk bitches

Påskafton idag! Det firas hos min morbror lite senare ikväll med middag typ ;)
Men ja vad har jag o säga... Har inte bloggat på ettag... Har inte orkat typ. I torsdags slutade ju vi inför påsklovetm så då sov jag och MAria hos Lollo! Vi hade det jätte bra. Igår vaknade jag hos Lollo och va med henne resten av dagen o ja.. vi hade det fluuuum! Jag hjälpte henne att packa efterssom att hon åkte t Rhodos imorse :( Sen på kvällen drog jag till AManda och var där till typ 11 sen drog jag hem,var skiit trött! Idag har jag inte gjort så mycket förutom städat på rummet, kollat karatefylla och den sista dokusåpan och nu vet jag inte vad jag ska göra ;) Tråkit inlägg,ingen brr sig men skit samma :) LEv me d ;D

 Gammmal... Btw, vad tycker ni om min nya design som Molly hjälpt mig med?:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0