Kom nyss hem

Heeej! Igår så skulle jag ju till Lollo, men hon hade glömt sina nycklar inne i huset så vi kom inte in. Så vi bestämde oss för att gå på bio o se hungerspelen, en film som jag hade lovat mig själv att inte se efterssom det är helt olik min smak(Trodde jag) Men den visade sig vara jätte bra! Så den rekomenderar jag. Därefter så drog jag hem o åt sen drog jag till Lollo o sov där. Emma o Maria kom dit vid 11 på kvällen o så badade vi i hennes spa. Imorse vaknade jag vid kvart över 10 för Lollo skulle till X-factor så då drog jag hem. Så nu är jag hemma o har inget att göra. Halv 4 ska vi på lägenhetsvisning :D Och sen ikväll är det Råsunda som gäller!

Pussar♥

Jordens fulaste.. men bara för att det inte skulle bli ett tråkit bildlöst inlägg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0