Här ska det finnas en rubrik

Shoo! Jag känner att min familj e väldig social, Mamma pratar i ena luren och pappa i den andra och jag sitter vid datan. Aso dom pratar j inte med varanadra om ni trodde det;P Det var kul första dagen i skolan. Träffa alla underbara och så, men plugget var ju inte derekt så kul. drog till Lollo sen o sen kom jag hem lämna min väska och gick runt lötsjön med Mamma! Har två prov den här veckan.. matte o So, Inte kul! :(
 
Har ingen aning om vad jag ska göra nu.. Vill kolla på frestad men jag orkar typ inte... varje avsnitt e så långt och har typ bara sett 3 av 15.A juste, igår när jag var i Kista så köpte jag två tubtoppar, ni får inga bilder men ena var turkos o den andra svartvit randig.

 I got to love yah


Kommentarer
Tildah'

gaah orkar inte.

du är f i n!



.. som fan<3

2012-04-18 @ 21:14:27
URL: http://tiildahs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0