Godmorgon världen!

Godmorgon allihopa! Idag händer inget speciellt tror jag. I lördasgs kom jag hem vid 11 från min morbror. Efter det drog jag derket tilll Amanada och sen sov jag där. Igår följde jag med henne till stakllet och jag reed :D Hahah skiit läskit... Men a sen på kvällen var jag uppe hos henne o kolla på big brother och American horoor story. Marcel åkte ut o d va inte bra :( Jennifer skulle åkte tycker jag :( Men idag har jag inget planerat. Pratade med Lollo på skype nyss och hon har det ju bra på Rhodos :( Men jag ska inte va advensjuk, jag åker ju till Turkiet den 5 maj i en vecka :D Men pusss :*

Hahahahaha gammal bild från 2010 på UNG :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0