Miin helg :)

Hej hej orkar intwe göra dag 7 för fattar inte men men ska berätta lite om miin  helg :) I fredags kom jag hem vid typ 9 och då kom amanda hit å sov här :9 Då kollade vi på P activity och jorden runt på 80 dagar. Sen igår så åktejag med amanda till märsta för hon skulle ha match och sen kom vi hem till 7 och sen sov jag hos amanda och då kolla vi på Peter Pan♥ och bedtime stories. Sen idag var jag först med Lollo och sen åkte jag till AIK match och dom vann mee 2-1 och det var Kenny Paveys sista match :( Men aa sen nu ska jag bara chilla lite ;)

 P activity: Den är den läskigaste skräckfilmen jag har sett. Bettyg: 4/5

 Jorden runt på 80 dagar: (LIte suddig bild men men) Den här filmen var inte så bra enligt mj men jag rekomenderar den till dom som gillar äventyr. Bettyg: 2/5

 Bedtime stories: En bra film men lite overklig bara. Men eftersom att det är min favorit skådis åxo så gillar jag den hära. Betyg: 4/5.

 Peter Pan♥: Den här filmen HOPPAS jag redan att alla har sett, Om inte så rekomenderar jag den stort! Jag älskar verkligen den här filmen Det är nog min favorit film faktiskt. Men tyvärr kommer jag aldrig i HELA mitt liv hitta någon sötare kille än Peter Paan♥ Bettyg: 100000/5



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0