Hemma från skolan

Hej hej klom nyss hem, från en dag i skolan. Vakande kvart i nio 45 minuter senare än vad jag skulle... Lollo ringde t min hemlur å då vakna jag ;) Har ju ingen lur såm kan inte sätta alarm å mamma väcker typ uinte meh... Men aa sen åkte jag t duvbo mötte lollo å maria å sn åkte vi vidare till slussen där vi skulle gå typ stadsvandring. Såhääär tråkit -.-' Sen åt vi i sonken å sen skukkle vi tbx t skolan å ha engelska å tillval :) A sen alutade vi 16 00 Och då stannade jag maria å vendela kvar å spela fotbolsspelet och sen satt vi bara å snacka ;) MEn vi fick inte va inne i d rummet längre tack vare psyktanten som jobbar där -.-''' aa och då gick vi ut och satte oss vid entren å dåp kommer poliser in i skolan å sen satt vi å snacka med en polis från skåne i typ 30 minuter ;P Feta sköna snubben asso hahah me sen drog vi hem ;))


...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0