Hemma från en rolig dag i skolan :)

Hej hej nu siter jag å dunkar music Idag har dagen vart chill typ först gympa men var inte med så jag molly vendela lollo å issa fick gå å fota typ fåglar (?!) Men men d va askul för vi såg en jävla tant som stog å krama ett träd i flera minuter O.o Men sen hsade vi matte å sen svengelska å sen so svenska å studietid. Men efetr skolan stannade jag vendela frida lollo å maria kvar till halv 6 å hade as najz ;) Hahah men sen drog jag hem å käka å ny sitter jag so sakt vid datan ;) Puss på er♥

 100 år sen när jag spla cup med min brush lag ^^ Gu va små alla e ^^^Från vänstr uppe:Kevin? Joakim, Dion? Conny,Max,Jag...,Robbie,Nick och sist men och minst (^^) Anton bruush <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0