Dag 1: En nytagen bild på dej och 10 intresant fakta om dej

Jag vet jag ändrade till 10 intesant fakta men kom inte på fler ;)

ASso den senaste bilden jag tog på mej va den här :)

  ... Lite knaz men det var natt ;)
Men 15 intresant fakta då ;)

Jag går på kulturama i Hallonbergen och det är värdens sämsta skola
Jag gråter minst tre gånger om dagen
Jag har bästa humorn
Jag älskar teater och fotboll
Min favotir låt just nu är without you med David Guetta å Usher som jag lyssnar på just nu
Det som bettyder mest för mej i mitt liv är mina två syskon och min föreddeta kompis...
Jag hatar ormar,krokodiler,hajar och strumpor
Min favorit film är The mask och Grease
Jag saknar min gamla klass såhääääääääääär mycket
Jag hatar mitt liv

Puss Sarah





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0