Tråkig dag..

Shoo, Igår kom hem från barkaby fö rjag hämta min mobil från lagningen. ASå nu funkar den :) Menmen sen gick jag till Pandish å koll apå the grudge.. Skiit äcklig fast jag sett den. Men aa sen kom jag hem halv 11 ducha å fixa lite sen la jag mej halv 12 å snacka i tele mee lollo till halv 1. Sen sommnade jag typ men vaknade halv 5 var skiit rädd :$ sen låg jag vaken i en o en halv timme tills mamma gick upp klockan 6 å då gick jag åzo upp. Men sen gick jag å la mej 20 i 7 igen å sommnade om å vaknade klockan 12 av alla snorungar på gården -.-' Men aa gcik upp å åt frukost å nu e jag ensam hemma å har lite oanik :$ Men mne ska göra mej i ordning lite,. Skulle vatrt ,ed Vendela å Maria men e typ sjuk å vill inte smitta dom :((


 Asso har verkligen inga bildr men lilla Lovis på bilden♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0