Aldrig mer Kista bio!

Shaa, Igå skulle jaG Å VEBNDELA se paranormal activity 3 ju men jävla fitt biograf ville inte släppa in oss utan legg!  JÄVLAHORGITTCÄPÄKUKSUGARBIOGRAFTANTER! Aa men då drog vi istället hem till lollo å hämta henne å sen drog vi t Vendela och sov dära. Vaknade klockan 12 idag å typ drog till Lollo klockan 4 Å sen åkte jag å Vendela hem till oss halv sju. Sen när jag hade ätit gick jag ut med Lollo och hade d askul! Vi gjorde typ en lövhög å sen la sej lollo på den å jag dränjkte henne med mer löv å sen varje bil som kom troddee jag stog ¨å flippa ör mej själv ! Hahahha Sen kom det en tjej med en hund å blev skiiträdd när lollo hoppa upp ur löven! hhah sen drog vi t henne å typ städa klart hennes garderob ;) Juste mina leggins gick sönder näör vi var ute flör jag satte mej på en pinne jag höll i handen^^ Me n aa sen drog jag hem å nu e jag hemma å nyduchad och har just nu ätit en billypizza ;))    Jag veet ingen byr sej om det här inlägget men men ;))


  Har man inte bara för sööt bror♥


Kommentarer
lollo

Aww fett söt han blev hhahahha xD <3

2011-11-02 @ 11:34:32
URL: http://lollosfiina.blogg.se/
Cornelia <3 =)

skiiit söt jue ! Antoooon :* <3

2011-11-03 @ 18:26:08
URL: http://chillzoone.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0