-

Hej hej. Igår cva d ju som sakt en tråkig dag efterssom jag var lite sjuk  "/ Men men sen kände jag mej lite piggare4 mot eftermiddan å då kom amanda hit vid 4. Vi bakade då nåra drömmar saker typ hahah lite failat men men got :) Sen typ åt hon här å vi hade inget att göra då gjorde vi smoothie ;) hahh sen kolla vi idol å Ollo åkte ut D': Men aa sen körde vi lite charader hahahahahah am,anda suger.. Hahah jag va en sjöhäst å hon troddejag var en hora?! YJL WTF!  Aa d var flumm ^^ sen idag vaknade jag typ halv 11:( Så juag å mamma derrog till solna för hon skuklle till doktorn å sen handlade jag mina efterlängtade interskor :D
Puss puss♥


 Amanda när hon vispar ;P


 Krossade M&M ^^


 Så såg dom ut i ugnen ..

 Degen ;)


 När vi smälte chokladen..


 Jätte snygg ;))


 Vi försökte göra hål i dom efetr vi hade lakt in dom för vi gkömde ...

 The chocolate ;)


 Efter med smoothien ;)) Jag vet d ligger chiops på kakorna men men ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0