Svar på frågestund

Har du haft ett förhållande och med hur många?: Inget seriöst direkt.
Saknar du någon just nu?: Ja, jag saknar många.Typ som min syster,Min "fördetta" kompis. A sen finns det mer.
Vad ångrar du mest i ditt liv?: Typ att jag burjade på Kulturama och att jag sa skiit taskiga saker till min "bästis" Så vi tappa kontakten..
Är du kär i någon nu, Isf vem?: Aso kär och kär vet jag inte men jag tycker om en kille väldigt mycket som går i min skola (No name)
Favorit färg?: Rosa och Svart tror jag :)
Favorit mat?: Det klassiska, Tacos.
Favorit artist?: Akon,David Guetta och Pitbull♥
Om du vann 10.000 kr på lotto och var tvungen att göra av med dom på en dag, Vad hade du gjort?: Asso jag vet inte kanske shoppa för dom ;))


Tack för frågorna jag fick inte för att det var så många men tack :)

   
       
 
 
   
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0