Knaz dag :)

Hej alla, Vakna imorse av att jag hörde tassar opå golvet och då var farmor och farfar + Nisse hemma hos oss :9 Så jag gick upp och gjorde mej i ordning. Sen drog jag till Molly och vi satt vi datan sen åt vi lunch och sen drog vi till spånga. Tog fel buss och lite sånt men vi kom fram tillslut efter att ha pratat med Frida om vägen. Tack! Sen efeter så drog jag till mammas jobb och molly åkte hem. Sen åkte mamma och jag hem men hon drog till träning så nu har jag bah suttit vid datan. Och efterssom att hjag lovade att ni skulle få bilder från igår idag så får ni d nu :)

Jäte snygg bild på mj innan jag drog till annexet..

 Maria,Lollo,Issa


 Vendela som inte kan vara normal, Men jag tycker om dej iaf ♥

 Jag och Maria (skiitful jag vet)

 Jag och Issa♥



Jag och Molly

Och miin bejbi. Nisse♥


Kommentarer
Emma

men gud, snälla tabort bilden på mig! ser för hemsk ut!

2011-12-16 @ 16:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0