Inte orkat blogga..

Känt mej för seg för att blogga så har ibte blivit av. Men iaf min fredag blev att sitta hemma och bara chilla. min helg med bästa blev lyckad, Åkte till Issa på lördan och sov där med lollo,vendela och elliz<3 Vi kolla på grown ups och sen sommnade vi 4. Vaknade 11 på söndan och kollade på barnhemmet och nån nightmare film hahah men aa dom va bra ;) sen gick vi upp klockan halv 4 och åt frukost och sen åkte alla :) När jag kom hem pluggade jag till mitt tredje omprov i So som jag gjorde idag.. Gick ganska bra :) Fick tillbaka min novell idag och fick ett D på den så jag e väl nöjd för att jag fick något högre än E :) Ajja puss på er♥

 Mitt fredags mys ;)

 Skiit ful men bjuder



 Radion på the voice (y'


Min outfit i lördags-
Vitt linne-H&M
Jeansleggins-Ginatricot
Beige tjocktröja-Ginatricot

 Och facelook..

hahah så söt Issa! Kärlek! OCh hon har byxor på sej!

 Lollo tjock som hon är..

 Elliz lite drogad men men..:)

Å Vendela<3


Min outfit idag-
Vitt linne-H&M
Vit tröja över-H&M
Svarta tights-H&M
Brunt skärp-Satt på nån tröja mamma köpte
Och dagens facelook



Kommentarer
I S A B E L L A

HAHAHHAHA VAFAN NÄR TOG DU DEN BILDEN?!??!?!? HAHAHHA HERREGUD <3

2011-12-05 @ 18:01:08
URL: http://kinderbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0