Helvetes dag..

Vaknade 10 för skulle möta Lollo o Vendela 11 i HB. Sen drog vi till kista o Vendela bbytte lite julklappar hon fått o sen drorg hon vid 12. Lollo o jag stanade kvar men vi köpte inget. Sen drog vi till Solna där vi hittade lite saker ;)+ att när vi åt i donken beställde lollo 2 cheesburgare utan något å men då fick hon me ost på o hon har ju facking fobi för ost men hon menade igentligen hamburgare utan något på.. Så d blev flumm ;P Sen skulle vi hem men vi satte oss på bussen mot bromma o kom till Bromma Blocks istället ;)) Där köpte vi lite till ;)) SAen när vi skulle hem gick vi till busshållplatsen o stog där i typ 20 minuter... LOLLLO: Sarah,Det är en röd dag, den går inte...  JAG: JÄVLAHORFITTCPKUKSUGAR SL SOM SKA HA RÖD DAG FÖR TRAFIKEN!!!!!!!!!!! Dampa lite dära :$ Men aa så givk vi till en annan bussshålplats o då kommer en buss så vi springer som faan men den gick bara till bälsta bron o inte till sumpan.., Så vi gick av där o skulle gå men då kommer 113 som skulle gå från en annan busshållplats o vi sprang igen.. Men vi hann inte o sen går vi till ännu en till busshållplats där vi skulle ta 512 t Rissne... Men den gick om 20  minuter så då gick vi t tuben o den kom om en minut så d va bra.. ;) Men KNAZ DAG SÄGER JAG BARA!
Me här får ni bilder av det jag har köpt :)

 Svartvit randig tröja Ginatricot 50 kr REA
 Leopard tigths H&M 75 kr REA
 3 Pack strumpor till brodern i födelsedags present Stadium 19 kr st REA ;P
 3 Bh:ar lindex 50 kr st REA
 Nån kattmat sak till min kusins katt i julklapp Djuraffären 39 kr + 5 hundben till farmor o farfars hund djuraffären 8 kr st ;P
 Fiinaste Lollo♥
 Och jag :D

Dagens outfit var då Svarta tights och addidas tröjan (L)


Kommentarer
Tiffany

Åh tack! haha nej, fotar bara för att det är kul! Uppskattar kommentaren! ♥

2011-12-28 @ 23:31:59
URL: http://photobytiffany.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0