Du kan ta killen från ghettot, Men inte ghettot från killen

Hej hej hoppas att ni haft en bra ulafton för det har jag :) Jag har inte orkat blogga på ettag som ni kanske ha märkt ^^ Men nu blire av iaf. Igår fick jag lite paket först här hemma, Lite av mamma&pappa och sen av min syster o min farmor&farfar. Sen vid 5 drog vi till min morbror i bromsten och firade där med släkten. Alltid lika trevligt :) jag fick jättemånga fina julklappar som ni nu kommer att få se :)

Först i julstrumpan fick jag det här :)
Chokladtomte..
2 Bh:ar
3 stringtrosor
Nåt tandborst set?

Sen av farmor&farfar :)
Vantar & Strumpor
Nåt skrivhäfte.. :p
Julskum och presentkort på Lindex 150 :)
Och sen en av Lollo efterssom att hon envisade sig med att köpa en -.-'
1 Bh
Mamma&Pappa:
Svart&Vitt linne
Blåa mjukisar
Min älskade och efterlängtade tjocktröja(L)
Sen den svarta stickade av Mamma&Pappa Och addidaströjan av bästa kusinerna!

Av syster :)
Ett bad set :DD♥
Av Mormor:pengar & Presentkort: Morbror med familj :)
:)
Av andra morbror med tjej: Pyamas set :)
:)
Också av mormor :)
Marabou,Lite mer mm i livet..

Och så gårdagens outfit + facelook :)

Rosa klänning: JC
Svart kofta: ?
Svarta tights: H&M

Trött tjej efter en hel dag ^^

Och den sista och bästa juklappen!
 Tack Mamma för den!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0