Grattis Värdens Sötaste Pöjke<3

Hej alla fiina! Vill börja med att säga grattis till bokstavligenvärdenssötastepojke! Jeremy Sumpter!♥
Hahah jag kollade typ nyss på Peter Paan o sen sökte jag på han på google och d stog att han fyllde år idag :)

Men a idag har jag typ i helgen har jag typ inte gjort nånting. I lördags var jag bara hemma och typ läste mi bok för jag låg efter. Sen kollade jag självklart på melodifestivalen ^^ Sean Banan var ju bäst ^^ hihi Sen idag har jag typ också bara läst min bok så den e utläst nu ;)) Men sen gick jag ner till centrum  med mamma och köpte pizza till middag till alla i familjen förutom mig. Sen efetr maten kollade jag som sagt på Peter Paan med Mamma :) Så nu ska jag bara kolla på tv tills jag ska sova ;P Börjar dagen med gympa imorn :<

Puss

Sååå sööt!♥ Kolla tatueringen också, Han säger d i filmen ^^


Kommentarer
gissa veem xD

Börjat läsa din blogg nu hihi



OMG SNYGGING JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-06 @ 19:04:49
gissa veem xD

Börjat läsa din blogg nu hihi



OMG SNYGGING!!!!!!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-06 @ 19:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0