Dålig uppdatering..

Shaa, vet att jag int har bloggat men har inte orkat. Den här veckan har vart fett chill. Måndags bara vanliga lektioner. Tisdag vi va bara 7 stycken i klassen för resten hade genrep till sin föreställning sen efter skolan drog till Lollo och åt och sen drog vi till skolan och titta på deras föreställning. Onsdag vanlig skoldag med en fett kul slöjdlektion som jag egentligen inte har. Torsdag genrep hela dagen sen på¨kvällen föreställning. Dagsföreställningen gick skit men kvällen gick iaf lite bättre. Fredag Vanlig skoldag med matteprov som gick dåligt.. Sen 22 jag drog till Amanda o vi kollade på willow o sen sov jag där. Vaknade 9 idag efterssom hon skulle spela match så kom hem för typ en halvtimme sen. Idag har jag inget inplanerat så får se vad d blir :)       IMORN BÖRJAR BIG BROTHER!!! :DDDDDDDDDDD HAPPYFACE!

 Kärlek♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0